• δυσκολία στην συγκέντρωση και την προσοχή τους (κουράζονται εύκολα)
• δυσκολία στην οργάνωση και ταξινόμηση πληροφοριών
• δυσκολεύονται να αναγνωρίσουν ότι χρειάζεται για να διατελέσουν μια εργασία και συνεπώς να επιλέξουν και να εφαρμόσουν τις κατάλληλες στρατηγικές
• δεν έχουν κίνητρο για μάθηση – δυσανασχετούν με τις σχολικές εργασίες
• αδυναμία στη γλώσσα και τα μαθηματικά
• δυσκολία στην αντιγραφή από τον πίνακα
• δυσκολεύονται στην γραφή καθ’ υπαγόρευση (να ακούν και να γράφουν ταυτόχρονα-να λάβουν ένα τηλεφωνικό μήνυμα)
• ανεπαρκής γραπτή έκφραση (απλές προτάσεις, λιτό λεξιλόγιο παραλείψεις σημεία στίξης και τονισμού)
• δυσκολία στην οπτικο-ακουστική αντίληψη
• προβλήματα στην απομνημόνευση και αποθήκευση πληροφοριών
• αδυναμία στην απομνημόνευση σειροθετημένης πληροφορίας (δυσκολία στις αλληλουχίες – ημέρες, μήνες, εποχές, χρόνο κλπ.)
• ελλιπής φωνολογική επεξεργασία
• δυσκολεύονται να ακολουθήσουν περίπλοκες οδηγίες
• δεν δέχονται εύκολα κριτική
• εκδηλώνουν ανώριμη συμπεριφορά (ορισμένες φορές και ανώριμη κινητικότητα – αδέξια, ζημιάρικα παιδιά)
• έχουν προβλήματα και στην λεπτή κινητικότητα τους (κρατούν το μολύβι πολύ σφιχτά ή με λάθος τρόπο, κάνουν άσχημα γράμματα)
• απαντούν χωρίς να σκεφτούν, αυτόματα και πολλές φορές δίνουν την λάθος απάντηση
• αδυνατούν να λειτουργήσουν αποτελεσματικά σε καταστάσεις άγχους και έντασης
• δυσκολεύονται με τις κοινωνικές τους σχέσεις (έλλειμμα στις κοινωνικές τους δεξιότητες).