Εκπαιδεύτρια: Φρίντα Κωνσταντοπούλου, Παιδοψυχίατρος
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ
Η προσχολική καθώς και η πρωτοβάθμια εκπαίδευση, κυρίως στις πρώτες της βαθμίδες, θεωρούνται από τους ειδικούς υψίστης σημασίας. Αφενός παρέχουν στο παιδί τις απαραίτητες για το αναπτυξιακό του επίπεδο, δεξιότητες, αφετέρου αποτελούν το κύριο μεταβατικό στάδιο, μεταξύ οικογενείας και σχολικού πλαισίου. Συχνά κατά τη διάρκεια αυτής της μετάβασης, εντοπίζονται δυσκολίες, η αντιμετώπιση των οποίων, απαιτεί ιδιαίτερους χειρισμούς.
ΣΤΟΧΟΣ
Το σεμινάριο απευθύνεται σε όσους εμπλέκονται στην εξέλιξη, εκπαίδευση, και φροντίδα των παιδιών της συγκεκριμένης σχολικής βαθμίδας. Στόχος του, είναι η εκπαίδευση τους προκειμένου να αντιμετωπίζουν τις δυσκολίες που προέρχονται, τόσο από το σχολικό πληθυσμό, όσο και από την αναμενόμενη συναισθηματική τους κόπωση. Στοχεύει επίσης στην ευαισθητοποίησή τους προκειμένου να ανιχνεύονται πρώιμα νοσολογικά σημεία και να παραπέμπονται σε ειδικά πλαίσια ψυχικής υγείας.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
• Διαταραχές συμπεριφοράς: Πού οφείλονται, πως αντιμετωπίζονται στο σχολικό περιβάλλον.
• Αυτισμός, Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής - Υπερκινητικότητα, Άγχη, Φοβίες στο σχολικό πλαίσιο: Πόσο συχνά εμφανίζονται, τρόποι χειρισμού.
• Φυσιολογικά αναπτυξιακά επιτεύγματα κατά τη διάρκεια της ωρίμανσης του παιδιού.
Πως διακρίνονται και διαφοροποιούνται σε σχέση με :
• Γνωστική ανωριμότητα.
• Γλωσσική ανωριμότητα.
• Κινητική ανωριμότητα.
• Συναισθηματική ανωριμότητα.
• Ποιος ο ρόλος της οικογένειας.
• Επαναφοίτηση (Πότε αποτελεί τη σωστή επιλογή για την εξέλιξη του παιδιού;)
Θα δοθούν σημειώσεις και βιβλιογραφία
Διάρκεια: 8 ώρες
Σάββατο 2/03/2013, Ώρες: 11:00π.μ.-3:00μ.μ.
Κυριακή 3/03/2013, Ώρες: 11:00π.μ.-3:00μ.μ.
Κόστος συμμετοχής:
Για δηλώσεις συμμετοχής μέχρι 15/02/2013: 70€
Για δηλώσεις συμμετοχής μετά τις 15/02/2013: 90€